Az XN3N-1 prototípus 1935 augusztusában emelkedett először a levegőbe, és 1936 júniusától 179 darab N3N-1 jelű, úszótalpas vagy kerekes sorozatgépet szállítottak a haditengerészet részére. Az első 159 gépbe 220 Le-s (164 kW) Wright R-790-8 típusú csillagmotort építettek. A későbbiekbe erősebb, R-760-8 mintájú motor került, ahogyan az 1938-tól átadott, 816 darab N3N-3 típusú gépbe is, amelyeken módosították a függőleges vezérsík formáját, mindkét oldalon egyre csökkentették a főfutó merevítőducait, és elhagyták a motorburkolatot. Az átalakítást utólag, 1941-942-ben elvégezték a régebbi N3N-1-eseken is. A gépek a második világháború alatt végig használatban voltak, a háború után a megmaradtakat polgári tulajdonosoknak adták el.
TECHNIKAI ADATOK:
-
Hossz: 7,77 m
-
Magasság: 3,03 m
-
Fesztávolság: 10,36 m
-
Hatótáv: 756 km
-
Személyzet: 2 fő
-
Csúcsmagasság: 4640 m
-
Szerkezeti tömeg: 948 kg
-
Felszálló tömeg: 1266 kg
-
Csúcssebesség: 203 km/h
-
Fegyverzet: alapváltozatnál nincs
-
Hajtómű: egy 235 Le-s (175 kW) Wright R-760-2 Whirlwind típusú egysoros csillagmotor