Kétmotoros túlterhelés-kísérleti gép. Ezt az egy példányban készült repülőgépet rendkívül szilárdra építették, mivel 22 g-s túlterhelések vizsgálatára készült. Ehhez a csúcsértékhez a program már nem jutott el, mivel a hozzá szükséges Messerschmitt Me P2 állítható légcsavar beépítését csak 1944-től tervezték, s már nem is került sor rá. A pilóta fekvő helyzete számos problémát okozott, különösen a fontos ellenőrzőműszerek láthatósága tekintetében. Ezt egy tükör használatával oldották meg, amiben le lehetett olvasni a műszereket. A B-9-et 1943. elejére tudták befejezni, és ugyanezen év augusztusától próbálták ki.
TECHNIKAI ADATOK:
-
Méretek - fesztáv 9,37 m; hossz 6,07 m; magasság 2,35 m
-
Súly: 940 kg (üresen) 1120 kg (harckészen)
-
Személyzet: egy fekvő helyzetű pilóta a teljesen üvegezett kabinban
-
Fegyverzet: nincs
-
Motor: két 105 LE-s Hirth HM 500 négyhengeres léghűtéses függő sorosmotor
-
Hatótávolság: nem ismert
-
Teljesítmény: max. sebessége 247 km/h